spexdans och långpromenad!

idag förstår ni, så vaknade jag hemma hos mormor, för jag och rebecca sov där inatt. vi gick upp och käkade frallor, och sen åkte vi till erikslund. vi köpte lite blommor, och så käkade vi thaimat där på nåt ställe, och det var hur gott som helst, det var buffé :) efter det körde mormor och rebecca mig till stan och där träffade jag min klass. vi hade lite mys i vasaparken med kubb och dansövande inför utklädnaden på onsdag och sånt ;) skitskoj var det verkligen! sen så gick jag och fikade med några tjejer i klassen och sen blev det friskis. jag och rebecca var på puls/intensiv och efter det orkade vi inte ta bussen hem så vi gick hem haha, det är ca 6 km, så det tog ett tag att gå, men det var riktigt skönt ! :D vi stannade påvägen och käkade en kycklingsallad haha och när vi kom hem så blev det en dusch och nu sitter man här. har provat kläderna för utklädnaden nu, och det blir skitbra. kan tyvärr inte avslöja vad vi ska vara, men ni får se på onsdag ;)  nu ska jag kolla på lite film tror jag, och sen blir det sovdags! hoppas alla har haft en riktigt mysig dag! :) puss&kram! <3



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0