elinas bäbisar

idag hörrni gick jag upp kvart i sju! skulle vara på kunskapscompaniet klockan nio och jag gillar inte att stressa på morgnarna, så går hellre upp tidigare :) tog bussen till stan och var på en föreläsning i två timmar, riktigt tråkigt. men man lär sig ju, men det är ändå inte så kul. speciellt inte på morgnarna. efter det gick jag in till min faster på akademibokhandeln och sen till min syster på kicks. vi pratade lite, och sen tog jag bussen till friskis & svettis.

gymmade i mer än en timme, men i ganska lungt tempo, riktigt skönt var det. efter det var jag för snål för att betala bussen hem så jag tog en promenad hem istället. tog ungefär 40 minuter! så nu känner jag mig duktig! fick dock gå rätt försiktigt eftersom det är så halt och jag hade ingen lust att halka och skämma ut mig. men jag känner mig iallafall duktig, som gick upp tidigt, gymmade och gick hem! så nu förtjänar jag att ligga i soffan och kolla på biggest loser - finalen ikväll! wiiho! puss på er, hoppas ni har en fin måndag ^^


hittade tre nyvakna små ökenråttor. puss på er mina änglar!


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0