en söndag

hellu! idag händer inte mycket alls! har typ vaknat, ätit frukost, och sen vaknat igen några timmar senare och nu har jag nyss käkat potatisbullar. ska väl spela sims idag igen antar jag, finns inte så mycket annat. vill åka till ica och köpa glass men nej det orkar jag inte, så det får bli en annan gång! latmask.se! hur som helst så funderar jag på att färga håret mörkbrunt i vinter! känner att jag har haft rött så länge nu, och det är ju kul med lite förändringar! :) så det blir nog bra. så kommer jag kunna ha alla färger på mina kläder och accesoarer också. nu måste jag hela tiden tänka på om det passar till mitt hår och sånt. så det kommer bli enklare på det sättet också hihi, nice. ska spela the sims nu, skriver väl kanske lite senare igen. hejdåå.

jag har tappat skitmkt läsare under tiden jag har varit sjuk och inte kunnat uppdatera  :(  usch


Postat av: Sandra

Måste bara säga att gud vilken underbart snygg färg du har på håret! Det blir säkert fint m brunt med iofs;)

2010-11-08 @ 23:37:10
URL: http://minimaltes.blogg.se/2prinsessor
Postat av: Jennifer - 17år & ensamstående mamma

Sv; åh vad roligt att höra, tack så mycket :)



ditt hår var ju inte lite coolt. Älskar färgen!

2010-11-16 @ 19:22:18
URL: http://hallonbehovstillkakan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0