mormor-mys

är hemma hos mormor nu, vi har varit på hälla och handlat, eller rättare sagt hon har handlat saker på ikea och sånt, till sin nya lähenhet hihi. efter det åkte vi till djurmagazinet, och där köpte jag massa mat till mina bäbisråttor och ett supergulligt trähus till dom, och typ ett tyghus som man hänger i gallret, så att det liksom är i luften, där dom kan sitta hihi, supergulligt verkligen! jag längtar tills imorgon när jag ska städa deras bur och sen inreda buren lite ;) funderar på att köpa en större bur till dom också, så att dom får lite mer utrymme, men det blir senare isf ^^  har det mysigt här iallafall med mormor, vi har ätit pannkakor! snart ska jag nog gå ner och kolla på tv och sen sova, är ganska trött idag faktiskt. imorgon åker vi till e-tuna och hälsar på kusiner och min graviiiiiiiiida moster. får en bäbiskusiiin snart! nuska jag gå, hejdå puuuss<3 

Postat av: Respan

Sv: Haha ja rött är totally Awesome! :D

Men den här gången blir det faktiskt ionte det ;D

2010-11-20 @ 05:53:38
URL: http://respan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0