pengar-ångest

jag måste ha ett jobb. jag är undersköterska men vill inte jobba med äldre. jag vet inte varför, men något säger emot. det är som att jag inte kan jobba med äldre. jag tycker jättemycket om äldre, det är inte det. men vill bara inte jobba med. gillar inte personalen i äldrevården. så jag måste hitta något annat men det finns bara skitjobb i västerås. jag vill jobba med barn det vet jag. men självklart behöver man utbildning för att få jobba på förskola osv. åh jag blir så sur. och jag kan ha praktik men det får jag ju fan inga pengar för? och det är ju pengar jag behöver. mår så dåligt av det här. så ska försöka få apu på någon djuraffär och sen kanske få jobb där genom det? behöver något! allt kostar ju pengar. bussen kostar pengar så får ångest varje gång jag ska ta mig någonstans. träningen kostar pengar. och jag måste träna annars blir jag tjock, och det tänker jag inte tillåta. sen är det jul snart så man ska köpa julklappar, sen ska man till göteborg i december också. åh kommer fan vara pank snart. pallar inte det här. egentligen vill jag inte jobba. jag vill bara vara rik. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH

Postat av: Steffie

Tack så mycket! Din blogg är också jätte fin!

2010-11-24 @ 15:21:43
URL: http://steffie.webblogg.se/
Postat av: DEADMAU5

Ta ett skitjobb och/eller plugga till förskollärare?

2010-11-24 @ 18:38:04
Postat av: Ida

Haft en fin dag? :)

2010-11-24 @ 22:00:20
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Lindsey

utbilda dig till nåt skoj då =) jag sökte jobb som barnskötare i fagersta idag, haha är inte ens utbildad :P men men, bara söka på ändå :D

2010-11-24 @ 23:51:44
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0