stan och gymmet

vaknade supertidigt, typ halv åtta och gick upp och käkade frulle. vid nio gick jag till bussen och det var så jäkla halt, gick knappt att gå alltså. blir så sur på att dom aldrig sandar eller vad det heter. man kan ju ramla och bryta nacken eller nåt fan. iallafall så var jag på föreläsning, ganska intressant faktiskt :) en arbetsgivare var där och pratade lite och sånt!  efter det träffade jag lovisa och jennifer på stan! vi gick runt och kollade lite och lovisa shoppade typ tusen saker som vanligt haha <3 men jag var duktig och köpte ingenting! (kanske för att jag är fattig) men iallafall hittade en supermysig tröja på gina som jag lyckades motstå! duktigt av mig. sen åkte jag till gymmet. cyklade en mil på såndär gymcykel! härligt! sen körde jag mage och armar, superskönt! sen kom mamma och hämtade mig och så åkte vi till mormis! där var min kusin och min gravida moster! hämtade min kontorsstol där som jag fick ^^

när vi kom hem blev det pannkakor och färgning utav min skalle. så nu är mitt hår ännu rödare, lovely! så är det fint tills vi ska ut på krogen på fredag :) längtar hihi. sen nu sitter jag iallafall och lyssnar på bra musik och ska snart kolla på film och sova! ska upp tidigt imorgon igen, blaha! sen blir det stan med lovisis! :)  puss på er!!


peanut, en av mina bäääbisar äter banan! :D  she loves it!


Postat av: Lovisa

sööööt :D

2010-11-24 @ 23:55:10
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: t

fin blogg :D



Händer det något kul idag?



Kramar :)

2010-11-25 @ 09:30:00
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0