fail

jag åkte till jobbet och sånt, och sen när jag kom fram stog cecilia också där vid porten ....

hon: ska du också jobba inatt?
jag: aa, jag ska jobba på trean
hon: jaha, men då jobbar vi tillsammans, för det ska jag också
jag: men vad konstigt, man är ju bara en där
hon: aa ..
jag: det är säkert jag som har fel


sen kom vi in, så är det hon som stog på schemat. så ja det var ju bara att åka hem igen, skoj. men det är bemanningstjänst som har gjort fel. dom frågade mig om jag kunde jobba, jag svarade ja, och jag fick inget sms tillbaka om att någon annan hade blivit tilldelad passet, så vad skulle jag tro? men var lite misstänksam faktiskt. men se så det kan bli. men nu får man ju sova inatt och det är ju också mysigt. dock lite sne, på att 1500 kr kunde försvinna så snabbt haha :(  men det får man väl ta igen. nu blir det att sitta och kolla på greys anatomy istället och ha det mysigt .. blä ville ju jobba inatt, hade ju laddat och allting, struntat i träningen ikväll och sånt, så är lite sur faktiskt. menmen, det finns inte så mycket jag kan göra åt det. det är väl bara att acceptera. hejdåå

och jag vill ha en liten kyckling

källa


Postat av: cesca

BEMANNINGSTJÄNST suger PUNG!! Dom är helt värdelösa. Jag skulle råda dig att be dom ta sig nånstans och ge dom en smocka.. fyfan.. dom har aldrig koll på läget! Stackare

2010-09-15 @ 05:48:02
URL: http://cesca.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0