farmville + hål i tanden ! panik

åh nej jag har blivit ett av farmvilles offer! not goood, men det är min mormors fel haha det var hon som började skicka grejer, och lyckades få mig att börja spela, så får skylla på henne ;)  och nu är jag fast, tooobad! men skoj är det ju iallafall ..  men jaa, jag sov hos mormor inatt, och vi har pysslat mycket med farmville och sånt. och sen imorse gick jag upp typ elva och gjorde mig iordning, och så körde mormor mig till tandläkaren! jag hatar verkligen tandläkaren, och vet ni en sak som jag hatar ännu mer? att jag har hål i en tand, för första gången i mitt (nästan) nittonåriga liv! och jag är livrädd för att åka dit och borra nästa vecka .. usch har ju aldrig gjort det, och det känns som att det kommer göra hur ont som helst! åh jag vill verkligen inte! jag känner mig som ett litet barn .. men jag vågar inte! alla säger att det gör ont, och jag tänker absolut inte ta bedövning och få en spruta upptryckt i tandköttet eller vad det är. nej fy! men jag får ta mig igenom smärtan utan bedövning! det är två dagar innan jag fyller år, så jag får väl tänka på det .. eller nåt. eller så får jag förvänta mig att det ska göra jättejätteont, så kanske det inte gör så ont som jag förväntat mig .. haha orka att jag skriver ett helt inlägg om att jag ska laga en tand .. åh :(   men ikväll är det iallafall biggest loser, sweden! askul ju! och jag måste hålla mig vaken länge ikväll, för imorgon ska jag faktiskt jobba natt! börjar kvart över nio, och sen slutar jag kvart över sju på morgonen .. är väl lite nervös för att jag aldrig har jobbat natt just där .. och man är ensam undersköterska på avdelningen .. men det går nog bra liksom. nnu ska jag kolla massa bilder!

btw, det här är mormors dator som jag har lånat hem för att min är paj. tack mormor <3


Postat av: Emmie

sv: härligt :) det är helt okej med mig, förkyldningen börjar ge med sig :P Har du hittat på för kul idag då? :)

2010-09-13 @ 18:45:25
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ojoj, utan bedövning! =O jag tyckte det gjorde ont med så du lä ta den bedövningen!!!!

2010-09-13 @ 20:02:02
URL: http://josterholm.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jag har lagat två hål utan bedövning och det gjorde inte alls ont :) det beror ju på hur stort hålet är :) det är nog bara tanken på att det ska göra ont och höra när dom borrar som gör att det gör ont på vissa :)

2010-09-13 @ 20:41:42
Postat av: R # B 3 R T (Caydens.blogg.se)

SVAR: Shit förlåt för sent svar! Har inte hunnit svara på mina kommentarer på senaste tiden! Tack så mycket! Jo jag försöker ta så bra kort som möjligt med min kompakt kamera men sparar såklart till en system! :) Aja hur har din helg varit? :) Lika regnig som min?



Ha en fin kväll!

2010-09-13 @ 21:18:48
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: Camilla

Farmvile rules :D

2010-09-14 @ 10:10:36
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0