kom nyss hem ..

från rickard :)  blev lite film och sånt, nice! blev en kort stund. kom dit vid halv åtta, sen fick jag hämtning vid halv elva.. men det kommer fler dagar :) men nu är jag ganska trött faktiskt. är nog inte uppe så länge ikväll (som jag säger varje kväll, men går ändå och lägger mig vid två ..) vi får väl se hur det går ;)  ska lägga mig och läsa i min underbaraste bok "skadad" den är superbra, läs den! har över 200 besökare idag också, helt awesome, jag blir glaad! och jag är massa glaaad idag :)  nuuuu ska jag kolla lite bloggar, leka med farmville (haha) och sen sooova! PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Postat av: Sannaliten

Svar: Härligt! Med mig är det också bra :) Vad gör du då?

2010-09-16 @ 23:20:21
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0