Nya kicks - planer!

Nu är det ju så att vi hade lite möte med min handledare idag, och där bestämdes det att jag från och med nu ska vara på kicks fem dagar i veckan, istället för tre och det känns verkligen super! Känns som att jag kommer komma in i det lite mer, och känna mig mer säker, och lära mig massa nya saker, så jag är supertaggad på det! Idag har det varit mest att packa upp nya varor, hjälpa lite kunder och såntdära! Det kom nya varor idag så det fanns saker att göra hela dagen, och det är skönt :)

Efter praktiken shoppade jag lite på kicks, och sen gick jag vidare och kollade lite. Hittade en muffins-tröja på Gina som jag kände mig tvungen att köpa. Köpte den i XXL haha bara för att jag vill ha den stor, snyggt att ha ett ett par jeans-shorts i sommar, vem vet. Kan vara snyggt att ha till ett par svarta tights också. Nåväl, efter min lilla shoppingrunda så mötte jag mamma, och så tog vi en promenad i det fina (och väldigt blåsiga) vädret :) Har precis käkat mat, och nu blir det att duscha och tvätta håret för att sedan kolla på dagens avsnitt av big brother ^^ puss&kram på er!


Min fina muffins-tröja i storlek XXL hahah

 

Ett par snygga örhängen som jag fyndade på Kicks

 

En glas-nagelfil, min gamla har jag slarvat bort. Mycket bättre än "vanliga" nagelfilar!


Postat av: Sara

Sv: Det var det med kan jag lova :) och de där godsakerna på tshirten ser ju inte helt fel ut heller! Jo tack, förutom en seg förkylning är allt fint. Med dig med hoppas jag?! :)

2011-04-08 @ 03:20:16
URL: http://sararagnvaldsson.blogg.se/
Postat av: feztis

Tack så mycket :) Vad fina saker du shoppat :)

2011-04-08 @ 07:59:55
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Lovisa

okej det var inte den som jag tänkte köpa:D

2011-04-08 @ 17:59:20
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Lizzy

Åh vilken söt t-shirt, har en liknande från gina :)

Ska nog dit och se om den där finns kvar ^^

2011-04-11 @ 14:11:49
URL: http://muzicme.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0