Alive!

Hej alliphopa, tänkte bara meddela att jag faktiskt lever! Har varit jätte osocial på bloggen nu ett tag, i know that. Men om jag ska vara ärlig tror jag inte så många bryr sig hehu! Meeeen iallafall, idag har jag jobbat hela dagen, riktigt trevligt, dock väldigt lugnt, menmen :) Efter jobbet kom familjen och hämtade mig, så åkte vi till eskilstuna på kalas, för att fira mosters man och hans dotter, myspys! Nu så har vi nyss kommit hem och nu är Emelie och Roberto här, men jag ska iväg och träffa Jonna och Linnea om en stund, får väl se vad som hittas på. Nu ska jag vara lite social med familjen en stund innan jag promenerar iväg! XOXO


liten fin bild på solnedgång på kreta :)



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0