brownie.

Nu hörrni så har jag köpt hem två förpackningar brun hårfärg, så nu ska man bli brownie i skallen, får se hur det blir. Okej jag är brunett egentligen, men har haft rött hår i ungefär tre år nu, så det känns ändå lite spännande! Har jobbat hela dagen, fick jobba till sju istället för fem, awesome! Nu var det dock sista jobbdagen på ett tag, känns rätt trist. Får hoppas att jag får hoppa in och jobba litegran iallafall! Nu ska jag smeta in hårfärgen i skallen, ni får väl se resultat nån gång när jag orkar lägga upp bild mohaha. Ha en bra kväälllll!! puuss


Såhär snygg var jag sist när jag hade mörkt hår. Ok, här är håret ganska missfärgat brunt/svart. fint.



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0