En liten halsning fran Kreta!

Hej manniskor! Sitter just nu pa ett internetcafe pa Agia Marina, Kreta. Har det underbart har! Har legat pa stranden och skekt hela dagen idag, hur harligt som helst. Det ar val mest det man gor har om dagarna. Och sen mysiga restauranger pa kvallarna! Imorgon kommer Emelie och Roberto hit ocksa, superskojigt! Kanns verkligen inte som att det redan har gatt en hel vecka! Tur att vi har en kvar ;) Nej nu ar snart min internet-tid slut, men jag hoppas att ni har det jattebra hemma i Sverige, har hort att det ar bra vader! :) Jag har det iallafall underbart har! Puss & kram skumbanaaaaaaan! ;D


Postat av: patricia

Nu har jag en ny tävling i min blogg! du var ju med i en tävling, fast i min förra blogg, där du kunde vinna 1000 kronor från h&m. Men nu har du chansen att vinna från både h&m och gina tricot, så kika in i min blogg för ytterligare en chans att vinna och regler! kram. :)

2011-08-04 @ 12:21:27
URL: http://jacobspatricia.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0