Fullsmockad butik!

Idag känner jag mig helt slut, har jobbat mellan tio och åtta. Och det har varit lååång kö i kassan konstant nästan hela dagen, helt sjukt! Galet många som är ute i sista minuter och köper julklappar. Har slagit in tusentals julklappar idag känns det som. Efter jobbet kom pappa och hämtade mig, och när vi kom hem var Emelie och Roberto här. Vi käkade köttbullemackor och kollade på "A Christmas Carol". Ganska speciell film men den var helt ok. Råkade dock somna till ett par gånger så hängde inte med så jättebra tihi. Nu så ligger iallafall julklapparna under granen, och jag och snäckan ska snart ta ner extrasängen till mitt rum, för hon ska övernatta hos mig ;) Så blir lite film tills vi somnar. Måste gå  upp tidigt eftersom att farmor och farfar kommer hit klockan elva imorgon .. tidigt! Hoppas alla har haft en fin dag, och att ni får en jättemysig julafton, ifall jag nu inte skriver något imorgon förmiddag eller så! :) Godnatt på er ^^



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0