kassan och lösnaglar!

idag var som vanligt en bra dag på praktiken. fick malla om lite i butiken och sånt, och sen ungefär sista 20 minuterna innan jag slutade så fick jag även prova på att stå i kassan :D fick först se hur dom gjorde och dom förklarade och sånt, och sen fick jag ta några kunder själv hihi, awesome var det! rolig känsla ;D  sen när jag slutade så fick jag skjuts hem av mamma, och emelie följde också med hem. fick lösnaglar (från Kiss) av emelie, som hon hjälpte mig att fixa, mycket fint. fick även en parfym av emelie, av Armani, hihi lycklig! jag älskar parfymer! så den åker upp i hyllan minsann! nu är jag trött, emelie har nyss fått skjuts hem och snart ska jag gå och lägga mig, det har varit en lång och rolig dag :) kunde inte fått en bättre praktik, är så sjukt nöjd! nu ska jag snart göra mig iordning och lägga mig. puss & godnatt <3





Postat av: mormor

6-fin sida du gjort mer reklam ser jag sov gott gummelumman

2011-02-02 @ 23:01:11
Postat av: mormor

6-fin sida du gjort mer reklam ser jag sov gott gummelumman

2011-02-02 @ 23:02:11
Postat av: emma

sv; okej vad kul!

skolan tills nu och nu måste jag städa :) hah.

inte så kul.

2011-02-03 @ 14:02:42
URL: http://emmagoden.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0