kicks & frida

idag var det praktik igen, mycket roligt, har haft saker att göra hela dagen :) började med att malla om i hårfärgs-ställen och det tog ungefär fem timmar haha, och efter det så plockade jag upp varor och fyllde på i alla ställ och såntdäär och så slutade jag vid sex! usch vi hade tjuvar idag igen. nåväl efter praktiken kom pappa och hämtade mig och när jag kom hem var det maat och sen duschade jag och tvättade håret. använde min hårinpackning med färgpigment i, så nu är jag röd/rosa i hela mårbotten/benan, inte sådär jättesnyggt kanse haha hoppas det är borta imorgon! vill ju inte komma till kicks och se ut som en clown! resten av kvällen har jag bara lyssnat på musik (mest frida) haha och så har jag pratat med lite folk och nu blir det sängen och en film, kan det bli mer mysigt? gud vad skönt det är att bli trött runt tio på kvällarna! älskar det  :) somnar runt tolv varje kväll, innan praktiken brukade jag somna runt tre-halv fyra .. sick. nej nu blir det som sagt sängen! hoppas ni har haft en bra torsdag, det har jag :D puss på er :*


tycker frida är riktigt awesome faktiskt. hon är hela tiden sig själv, skiter i andra, så ska en förebild vara, absolut.
blev galen i henne som artist, hennes musik och texter för ca tre år sen, och sen blev det ett litet avbrott på ett par år, men nu är man där igen! haha lyssnar på henne hela tiden, och s kånskan är ett stort plus. haha älskar verkligen skånska (de flesta förstår sig inte på mig), tycker det är en underbar dialekt! har faktiskt träffat henne en gång också och snackat med henne, hihi var så glad den dagen. jag fick träffa min förebild, ge henne en kram och berätta för henne hur bra hon är. aja, här är iallafall hennes låt som hon blev känd för, "dunka mig gul och blå"


Postat av: annie

just nu håller jag en liten tävling :) kika gärna in och delta <3

2011-02-04 @ 22:27:52
URL: http://aaniiies.blogg.se/
Postat av: Sofia - Foto&Musik

sv: thx :)



de är fint, sjdå?

2011-02-04 @ 23:05:04
URL: http://pladdermf.blogg.se/
Postat av: Caroline

svar; Thanks, :} chillar bara, är förkyld. ;| dudå?

2011-02-04 @ 23:11:32
URL: http://luggsliten.se
Postat av: Sanna

sv: oj tackar! :) Joda det är kanon, själv? Fin blogg btw :D

2011-02-04 @ 23:19:26
URL: http://rooozsa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0