kul när man bestämt sig för att vara nyttig

så, öppnar man kylskåpet och ser en halvuppäten tårta stå där inne, från när vi firade pappa. blir blir ju en aning sugen alltså, men jag lyckades hålla mig ifrån den, tog en morot istället och nu känner jag mig väldigt duktig! hähähä, jag har ganska tråkigt faktist, fast snackar ju med lovisa på msn, och vi har ganska skoj där iofs. skriver om lite allt möjligt höhö. imorgon (eller rättare sagt idag) väntar två timmars träning, och jag kommer köra både kondition och styrka, är kanske pepp måste jag säga. och så kommer det bli en nyttig frukost också, awesome.

 

läste förresten igenom gamla inlägg idag, från förra vintern/våren, riktigt skojigt hihi. man har förändrats litegran faktiskt, alltid kul. men kom fram till att bloggen var roligare förut, så jag måste bättra mig lite här ;) nu blir det det nog kent resten av kvällen, och sen ska jag lägg mig i min älskade säng, tillsammans med alla mina söta gosedjur, framför min stora fina platt-tv ;) aaaaaah lyxigt, kanske? mjo. puss på er, människor! ^^


Postat av: En tjock katt i en smal värld

Haha, ånej vilken frestelse! Taskigt! :)



Sv; Ja, jag håller med, riktigt pinsamt faktiskt.

2011-01-19 @ 07:03:25
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: A

haha aa, cool bild btw :D

2011-01-19 @ 07:48:16
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: zandra

roligt att du var med och tävlade:D vinnaren från dagens blogg finns uppe:D har en ny tävling så anmäl dig gärna igen<3

2011-01-19 @ 12:53:45
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: Lovisa

är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism? är du buddism?

2011-01-19 @ 14:17:57
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0