nyårsafton

nyårskvällen var helt okej, men inte mer än så tror jag. första festen var rätt tråkig, vet inte varför egentligen, var väl inte så pepp och social och sånt, men så blir det ju ibland. sen drog vi till en annan fest och där var det lite roligare. till en början, för sen mådde jag skitilla. vi åkte hem runt två och jag somnade typ direkt när jag kom hem. har sovit massvis på dagen också, man kan säga att jag är lite bakis. men jag var med bra människor igår iallafall<3

ikväll blir det nog att sitta hemma och kolla på film, om man inte kommer på något roligare att göra, men just nu ser det inte ut så, vi får väl se vad som händer sen :) har lite filmer på lager iallafall ^^  kisses


och eftersom att jag knappt tog några bilder igår så tar jag lovisas (a)


Postat av: Angelica

Härligt :) jo jag hade det bra :) kram

2011-01-01 @ 20:39:34
URL: http://angelicaasplund.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv. Tack, mår mycket bättre idag iallafall!

2011-01-02 @ 23:20:07
URL: http://johannamsvensson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0