Åh vilken tråkig kväll

Idag var jag och tränade, och sen blev det en sväng till mormor i dingtuna, mycket trevligt. Där var även Ida, Elin och hunden Wilma, awesome. Det blev lite fika där, och sen så åkte vi hem. Har nog världens tråkigaste kväll just nu, har ingenting alls att göra, alla är så himla tråkiga. Ska iallafall göra rent i Harryboys bur, och sen får vi väl se vad som händer. Hade jonna varit i västerås så hade jag bett henne gå på en prommis med mig, men nu är hon ju inte det. Nej som sagt nu blir det burstäd, sen får jag väl lägga mig och kolla på någon film, sånt är jag ju rätt bra på. BYE.


åj vad snygg jag var när jag var liten. fint bordsskick


Postat av: Moa

sv: Men tack! Vad gullig du är =)

2011-07-26 @ 22:40:35
URL: http://moalundbergh.blogg.se/
Postat av: Stella - Fashion & Life

Snygg header! :)

2011-07-26 @ 23:40:06
URL: http://tittisfashion.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0