Godmorgon bloggen!

Okej det kanske inte är morgon men jag går fortfarande runt i min ebbatröja och mysbyxor och är helt ofixad så det känns fortfarande som morgon. Idag ska jag bara ta det lugnt på dagen, och sen ikväll så blir det lite "förfest" skulle man väl kunna kalla det, hemma hos Jennifer och sen blir det att gå på cityfestivalen med Jasmine! Har inte träffat Jasmine på tusen år så jag tycker det ska bli supermysigt! :)

Ser dock ut att bli dåligt väder ikväll och det är ju inte så kul .. jag som hade planerat att ha mina nya fina jeans shorts, aja vi får väl se hur det blir med det! Trevligt blir det nog iallafall med bästa människorna! Kommer säkert ta en massa kort, men med digitalkameran för systemkameran orkar jag fan inte släpa med mig ;)  Nej nu ska jag väl ta en dusch och börja fixa mig litegran! (: KRAM



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0