ointressant inlägg. punkt.

Har jobbat idag, anteckna det. Ne men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva idag, men jag vill ändå skriva något. Jobbade mellan tio och fyra idag och det var hur lugnt som helst hela dagen. Ingen rusning direkt. Och självklart lagom tills jag sulle sluta började det spöregna, så jag fick lov att gå runt på stan i ungefär en timme innan vädret hade lugnat ner sig, och det hade slutat regna. Men med min vanliga tur så kom regnet tillbaka när jag var halvvägs hemma. Nåväl. Resten av kvällen tänker jag bara kolla på film och gosa i sängen, Imorgon är det jobb igen! :) Hoppas alla har haft en trevlig tisdag! Kram!


haha ojoj mycket gammal bild.


Postat av: Linda

typiskt att man alltid ska lyckas tajma dåligt väder till när man är ledig



Så snygg bild på dig, gillar frisyren massor!

2011-07-20 @ 16:05:37
URL: http://lillyz.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0