17 år sedan idag <3

Hej alla! Idag är det Söndag och jag har varit hemma hos farmor och farfar! Påvägen dit stannade vi vid kyrkogården och satte blommor åt min farbror Stefan som idag har varit borta i 17 år. Det känns verkligen inte som att det var 17 år sedan jag träffade dig. Jag brukar se dig i mina drömmar, jag saknar dig. <3

Hemma hos farmor och farfar blev det iallafall fika, och lite tårta och sånt. Jag fotade även en hel del i deras trädgård hihi så nu har jag massa bilder på olika blommor! När vi kom hem satte jag mig vid datorn och spelade The Sims, och det har jag gjort hela kvällen nu! Man blir helt fast, det går inte att slita sig när man väl har börjat spela! Jag har två dalmartiner som snart ska få små valpar, spännande! ;) Nej nu ska jag lägga mig och kolla på One tree hill, är på sista avsnittet! :o Sen tänker jag sova, godnatt på er, sov gott! Orkar inte lägga upp bilder från idag, gör det imorgon! :)


Slänger upp en grillbild från när vi grillade!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0