Hemma från Göteborg!

Heej! Nu har jag vaknat, och klockan är fem på eftermiddagen! Vi kom hem runt nio imorse, så jag har sovit ungefär sen klockan tio, awesome! Tänkte berätta lite om gårdagen nu! Läs om ni orkar, annars skit i det ;)

Jag, Jonna, Linnea, Jennifer, Rebecca och hennes kompis Linn var ju på Liseberg igår, och det var verkligen hur kul som helst! Klockan ett öppnade det, weho! Åkte massa roliga karuseller, jag åkte Balder, kanonen, jukebox, flumeride, kållerado, fisketuren, virvelvinden, hang hai, sagoslottet och så gick vi Spökhotellet Gasten haha! Trodde aldrig jag skulle våga gå det, men det var faktiskt inte så läskigt som jag trodde! Hur som helst så hade vi verkligen tur med vädret, inte en enda regnskur undertiden vi var på liseberg, dom hade sagt att det skulle regna massa, men nej minsann! Plus att det inte var speciellt mycket folk heller, så inte så värst långa köer! Sista timmarna var det knappt någon kö alls! Iallfall, vi var kvar till elva då dom stängde, och då gick vi till Mcdonalds på Avenyn och satt där hela natten! Jag och Jonna tog ett par promenader för att hålla oss pigga, sen kl 05.07 imorse gick tåget hem! Sov som en stock på första tåget! Har sovit hela dagen fram tills nu, och nu ska jag väl gå upp så att det går att somna något ikväll! Hur som helst har jag haft ett riktigt roligt dygn med er, människor! Tack för det :D KRAM




Postat av: Emma

haha kanonen är gryyym! ;D

2011-06-26 @ 20:47:26
URL: http://ericsons.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0