Jajemen!

Idag har jag också jobbat hela dagen på kicks, finns väl inte så mycket att säga om det :) det var kul som vanligt, ganska mycket folk. Lunchade på bredbar med mamma och Emelie, trevlans! Cyklade hem och nu har jag spelat massa sims, hur skoj som helst!

Juste nu är det slut med bussåkande haha! Nu blir det antingen att cykla eller gå när jag ska till stället. Kan inte ha det så här, att halva mobilräkningen ska vara en massa jävla bussresor, nej då är det bättre att cykla, speciellt när det är såhär underbart väder som det har varit dom senaste dagarna! Nej hörrni människor nu ska jag kolla på någon bra film och sen ska jag nog försöka sova, är supertrött idag. Godnatt med er! :)<3


bild från mallis förra sommaren!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0