Midsommarafton!

Heeej bloggeeeen, och alla människor som läser den haha, om det nu finns några som läser den .. Idag skulle jag ner på stan för att klacka om mina svarta fest-pumps men när man kommer dit så upptäcker man att inte en enda butik har öppet, haha lyckat! Åkte till maxi med mamma och pappa och midsommarhandlade istället! Mammas släkt kommer hit ikväll, då blir det att grilla och käka jordgubbstårta och ha det trevligt! Sen lite senare ska jag hem till Linnea som fyller 20 bast idag, grattis till henne! Så det blir lite förfest där, sen drar vi vidare till pluto, kommer bli en grymt kul kväll känner jag på mig! :D Så nu ska jag hoppa in i duschen, sen börja göra mig iordning!

Hoppas ni alla andra kommer få en lika rolig midsommarafton som jag! Puss och kram på er! :D<3


Postat av: IdaBerggren ♥

Nja sådär.. dusjälv? .. :)

2011-06-26 @ 00:27:00
URL: http://idaasdagar.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0