praktik-dag :)

Har varit på praktiken hela dagen idag, hihihi! Hade lite möte med min handledare och sånt där också, och det gick massa bra! Det här är ju min sista vecka på Kicks som praktikant, sorgligt tycker jag! Men kommer ju iofs jobba lite där i sommar, så det är ju liksom inte the end, och det är awesome! Jennifer och Linnea kom in till mig en sväng idag också och hälsade på, niiiice :D Lite ledsen för att jag inte fick vara ute så mycket i det underbara vädret idag, hoppas det fortsätter såhär ett tag till!

Ikväll blir det Desperate housewives - mys! Förresten, så får min hamster inte heta Harry längre, för jag tänker bara på Harry Potter hela tiden när jag säger hans namn, så nu måste jag hitta på ett nytt namn, svårt! Får väl bli kvällens uppdrag haha! Nej nu ska jag kolla lite på One tree hill. Haha är på sista säsongen, så snart slipper ni mitt tjat om One tree hill här på bloggen ;)


och NEJ det var inte dig jag menade.


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0