Stan och sånt

Tua sov hos mig inatt, det var skoj såklart! Vi kollade lite på film, pratade, och hade det trevligt. Idag gick jag på stan med Jonna ett tag, jag hittade dock ingenting alls att köpa, men det var väl lika bra det såhär i efterhand. Lika bra att spara pengarna ;p  När vi kände oss klara så tog vi en promenad hem från stan, duktiga som vi är. Det tog ungefär en timme (y) Vi gick hem till Jonna och började kolla lite på tågresor till Göteborg och vi hittade en rätt billig Onsdagen 22 juni, så då åker jag, Jonna, Linnea och Jennifer till Göteborg och går på Liseberg hela dagen, awesome! Älskar liseberg! Nej nu ska jag sova orkar inte skriva mer haha godnaaaaaatt!


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0