Student 2011

Igår var det ju studenten här i Västerås, vilket betyder att det (faktiskt idag) är ett år sedan jag tog studenten. Saknade det som sjutton igår när jag var och kollade på Matildas utspring, och sen alla flaken på stan :) Men var samtidigt så glad att se alla glada människor! :D  Efter att vi varit på stan så åkte jag hem och tog årets första dopp i poolen, otroligt skönt var det! Behövdes verkligen, det var hur varmt som helst ute! Och så var det 25 grader i poolen, perfekt! Sen så åkte gick jag iallafall hem till Matilda för där var det studentmottagning! Så det var trevligt!

På kvällen blev det lite förfest hemma hos Jonna med trevligt sällskap och sen blev det sjökrogen! Hade jättekul verkligen, träffade på trevligt folk och sånt, så det var mys ;)

Idag har min moster, hennes man, mina kusiner och deras kompis varit här en stund. Dom badade lite och så blev det att äta lite glass på baksidan i solen :) Ikväll tänker jag bara vara hemma och ta det lugnt, typ se film och sånt däör mysigt! Hoppas ni alla har en trevlig helg och att ni får en rolig lördagkväll! :) kram!


igår

 

idag

Lilla destiny


Postat av: Hanna

hihi, aww tack :)

Vilken liten guldklimp Destiny är.



Är det du som har fotat bliderna? Isåfall vad använder du dig av för kamera och objektiv?

Kramiz <3

2011-06-16 @ 08:33:42
URL: http://hannahjelting.webblogg.se/
Postat av: Susanna - living the dream

Ååh, härligt med pool! Tjatar på att mina föräldrar ska fixa det ute i Dingtuna men de är lite tröga ;) Har sagt att jag kommer oftare "hem" och hälsar på då ^^ Hehe.



Hoppas du får en fin helg!

2011-06-17 @ 16:49:47
URL: http://www.miss0.blogg.no

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0