vädret <3

Jag fullkomligt älskar vädret idag! Har dock spenderat nästan hela dagen inne på Kicks, men det är ju inte helt fel det heller ;) Har prismärkt en massa readofter och sånt, hittar massa saker bland reasakerna som jag vill ha, haha. Iallafall så har det varit skoj på praktiken idag som vanligt.

När jag hade slutat cyklade jag hem, så sjukt skönt att kunna cykla i bara linne och inte ens frysa, utan svettas :D love it! Har varit lite ute på altanen, det är nästan 24 grader varmt i poolen nu. Funderada på att ta ett kvällsdopp faktiskt, men orkade inte. Snart blir det att hoppa in i duschen, brun utan sola och allt såntdär mysigt :) Måla naglarna behöver jag ju inte, eftersom Johanna målade dom på Kicks idag, awesome! Ska packa lite saker också ikväll, eftersom jag ska sova hos Emelie imorgon :D puss & godnatt!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0