Your beauty destination

Jajemen, idag har jag faktiskt varit på kicks hela dagen, har jobbat, mycket trevligt! Började klockan tolv och slutade nu klockan sju. Har varit ganska mycket folk idag faktiskt :)  På lunchen gick jag och bokade klipptid också, på salongen Barbie and Ken, där jag brukar klippa mig :) Det må vara dyrt där, men blir sjukt nöjd varje gång! Kom iallafall nyss hem från jobbet, och nu blir det väl bara att ta det lugnt resten av kvällen, ska jobba imorgon igen :) Har inte så mycket mer vettigt att skriva just nu, så ni alla får ha en mysig tisdagkväll så hörs vi imorgon! PUSS



Postat av: Michan- Skönhet och Shopping

Kan tänka mig att det är riktigt roligt att jobba på Kicks :)

2011-07-03 @ 15:33:26
URL: http://texasplays.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0