en dag på stan!

Idag så har det varit vårväder, underbart! Och jag har varit på stan nästan hela dagen lång haha. Åkte ner med Lovisa vid ett ungefär och så gick vi runt och kollade lite, och käkade gudomlig sallad på Vivaldi! Och sen lite senare så kom Jasse till stan så då träffade jag henne också hihi. Vi gick också runt och kollade och jag köpte två böcker! Dom omtalade "Elsas mode" och "Elsas värld" och jag har redan börjat med den första och tycker den verkar rätt bra faktiskt. Älskar rea, hade nog inte köpt dom om det inte var på rea hihi. Iallafall så gick vi sen och drack kaffe. Eller jag drack kaffe, Jasse åt nån sak som såg god ut! Haha och sen så fick jag skjuts hem av mamma och moster, hihi alltid nice att slippa betala bussbiljett/ snål-elina.

Men jaaa, när jag kom hem så käkade jag lite food och sen så kom Jonna hit och joinade mig till Big brother, supermys. Men vi pratatde nog mer än vi kollade på programmet, men det är ju också trevligt ibland! Efter det så åkte hon hem och jag blev alone så jag käkade ett ägg haha. Nu så har jag som sagt läst lilte och snart så blir det sängen för min del. Imorgon väntar en dag på stan igen med lovisa, och klippning! Ska klippa av mig håret, helt kort! Är skitnervös har aldrig haft kort hår! Hoppas verkligen att det blir bra! ;d Man måste ju våga prova nya saker här i livet!


är så kär i det här plumping-glanset från Bare minerals!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0