Årets första grillning!

Idag har jag praktierat, blev att damma hyllorna till Biotherm, Lancome och Clinique, och ställa alla produkter snyggt, och jag kände mig sjukt nöjd efter det, för allting stog helt rakt och snyggt hihi! Efter praktiken gick jag runt och kollade lite, och sen skulle jag ta en promenad hem men jag gick bara en halvtimme, och sen tog jag bussen därifrån, för det var så himla varmt att gå i svarta tights och svart linne, det brände på hela benen, sååå varmt!

När jag kom hem såg jag att min nya säng har kommit! Så sjukt glad nu, längtar nästan tills det är dags att sova ^^  Just nu är moster, hennes sambo och mina två kusiner här, det blir grillning ikväll! Årets första grillning faktiskt, nice! Tror faktiskt att jag ska unna mig lite potatissallad även fast jag håller på med LCHF. Unnar mig ju nästan aldrig kolhydrater och man kan ju inte äta grillat utan potatissallad, enligt mig! ;)  Nej nu ska jag ut och vara lite social! kram på er!


tog en liten bild on the grill hehehe intressant, men blev nöjd med den faktiskt ^^



Postat av: amanda

sv: Va mysigt :D

2011-05-11 @ 21:09:04
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: Va mysigt :D

2011-05-11 @ 21:09:16
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0