inget mera LCHF

Tog en promenad hem från praktiken faktiskt, och det var riktigt skönt :) Så idag har man fått sig en timmes promenix. När jag kom hem blev det mat och sen har jag bara kollat på one tree hill hela kvällen, är verkligen beroende, kan inte sluta kolla haha.

Iallafall, så har jag slutat med dieten LCHF nu. Jag gav det ungefär tre månader, men känner inte att det har gett så mycket, och så är den dieten så tråkig, man kan knappt äta något alls .. så nu kör vi på tallriksmodellen och träning istället, ska nog få det att funka. Blir inge mer buss nu heller, eller bara om det är skitväder. Annars blir det att cykla eller gå hihi. Nu ska jag studsa in i duschen och sen ska jag lägga mig, praktik imorgon igen :)  KRAM


jag vill ha den här supersöta klänningen!





Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0