mors dag! :)

Grattis älskade mamma på mors dag, du är bäst :) Idag åkte vi till farmor och farfar på eftermiddagen och fikade med, tårta och grejer hihi gottigt! Blev massa prat där också, det är alltid mysigt att vara hemma hos farmor och farfar. Ikväll har farfar lagts in på lasarettet för han ska opereras imorgon, jag hoppas verkligen att allting går bra!

Iallafall, på vägen hem så stannade vi och plockade upp Emelie på stan så åkte vi hem och grillade, mums! Kollade lite på Big brother också, och känner mig hittills rätt nöjd med dom som är i final, nu vill jag att Simon ska komma i final också :) Sen spelar det inte så jättestor roll vem som vinner tycker jag! Vi skjutsade hem Emelie för en stund sen och nu ska jag göra mig iordning och krypa ner under täcket och sova, imorgon är det praktiiiiik! :) KRAAM



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0