Tillfällig header

Min header var så sjukt tråkig så kände mig lite tvungen att göra en ny men lyckades inte så bra med den heller haha. Aja, den får sitta där tills jag orkar göra en ny ;) 

Har varit praktik för fulla muggar idag :) Gjorde snyggt i Lancome-lådorna hela förmiddagen och sen har det mest varit att hjälpa kunder, kassan och lite såntdär, gillart! Shoppade lite också innan jag tog bussen hem. Köpte ett nagellack från Isadora, "second nail" heter det, och jag har redan provat det. Rekommenderar starkt redan. Naglarna ser riktigt fräscha ut, plus att det ska göra dem starkare! Sen så köpte jag även rakblad och rakgel :)

Annars har det inte hänt så mycket idag, ska ta det lugnt hela kvällen eftersom att jag ska jobba imorgon, på Kicks ofc. Har inte jobbat någon lördag förut, så det känns ju liite spännande hihi. Nej usch vad tråkigt det här inlägget blev .. Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret, och sen blir det väl antagligen one tree hill och en massa ramlösa! Godnatt på er, hoppas ni har en trevlig fredagkväll :)  Så får vi hoppas att jorden inte går under imorgon .. :|  KRAM



Postat av: HANNA

hoppas allt är bra med dig ikväll ? :d

2011-05-20 @ 23:33:16
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0