Tisdag tisdag tisdag

Oj vilken fantasi man hade idag då (rubriken) men så kan det ju vara ibland .. iofs ganska ofta för min del. Vaknade lite för sent idag, och tvättade håret igår kväll, usch hatar det för det är så sjukt svårt att få håret snyggt när man precis har tvättat håret. Därav min hemska äckliga frisyr idag HEHE. Men iallafall så tog jag bussen till praktiken och har mallat om damdofterna heeeela dagen, men då är man ju iallafall sysselsatt hela dagen, like it. Blev dock inte klar, så får fortsätta imorgon! Tog iallafall en promenad hem, hurtig som man är! :D

Nu har jag nyss käkat lax och pasta (jag har ju som sagt skippat LCHF och kör på tallriksmodellen och motion istället, bästa sättet tror jag),  nu blir det väl en dusch och sen Desperate housewives såklart! Sen kommer jag antagligen kolla på One tree hill hela kvällen, tills jag inte orkar hålla ögonen öppna längre. Nåväl, hoppas ni har haft en trevlig dag, och att detta tråkiga fantasilösa inlägget inte slösade bort allt för mycket av er tid .. hejdå :D


Panik, min underbara perfekta ögon-makeup-remover från clinique har tagit slut. Rekommenderar verkligen den här, den är verkligen hur bra som helst, sminket försvinner direkt! Glöm att behöva stå och gnugga fram en massa rynkor, man bara tar det på en bomullsrondell och sätter över ögat, sen när man drar bort den så försvinner typ all make up med! Love it!

Postat av: Sara

Tack! Ja det är det :D

2011-05-24 @ 21:18:30
URL: http://saraevangeliet.blogg.se/
Postat av: Lina Karlsson

sv: tack så mycket ! :)

japp, allt är bra med mig, hur är det själv? :)

kram !

2011-05-24 @ 22:05:57
URL: http://lliinnaakk.blogg.se/
Postat av: Lina Karlsson

sv: nej , gud va tråkigt...

kram !

2011-05-24 @ 22:13:25
URL: http://lliinnaakk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0