Gym & Jobb

Idag började jag jobba klockan fyra, men hade man sovmorgon för det? Nej minsann för jag var så duktig och ställde klockan på tio, gjorde mig iordning och tog mig till gymmet. Tränade i ungefär en timme och sen åkte jag hem och duschade och fixade mig, och så tog jag bussen till jobbet! Jobbade bara mellan fyra och halv åtta, och det var ganska lugnt i butiken! Mallade lite produkter och såntdär. Sen när jag slutade kom mamma och Rebecca och hämtade mig, och så åkte vi och köpte sallad på pizzeria. Kycklingsallad för min del, den var helt okej :) Haha så det kan ni ju anteckna. Nu ska jag faktiskt se på andra avenyn och sen ska jag sova!

Imorgon är jag ledig men inte blir det sovmorgon för det inte, ska nämligen upp och gymma imorgon också, tillsammans med Jasmine. Mycket trevligt. Den här helgen som kommer är ju nämligen min chips-ätar-helg så då är det bra att man tränar lite innan hihi. Godnatt med er vänner! :)


OPI - COLOR TO DINER FOR


Postat av: hanna stångberg

hej, fin blogg :D kolla gärna in min rosa blogg.

jag har alltid tävlingar, tips och mycket mer. kram!

2011-11-17 @ 10:38:31
URL: http://nattstad.se/hannastangberg

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0