Jobb + spelkväll

Har jobbat idag igeen, hihi skulle egentligen bara jobba en dag den här veckan, men det blev visst fem istället, men det gillar vi! Idag var det mest fokus på försäljning, eftersom vi packade upp alla jul-lådor tidigare i veckan! Men det var faktiskt ganska lugnt i butiken idag! Efter jobbet gick jag runt lite i köpentret och kollade lite. Hittade en klänning på Vero moda som jag köpte, men får se om jag behåller den, är lite tveksam! Sen så åkte jag iallafall hem sminkade lillasyster som skulle ut ikväll och nu har jag varit hemma hos Jonna med henne, Jennifer och Linnea och spelat lite spel, mysigt! Vi spelade "med andra ord" hihi superkul! Jonna: en frukt som är gul och böjd!!! Jennifer: melon, citron apelsin???  hahah ojojoj! Nej nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, jobb imorgon igen! :) Hoppas alla har haft en trevlig fredaaaaaaag! Pussgodnatt!


Bara för att jag har sån bildbrist just nu får jag väl ta och bjussa på en bild från kreta i somras. njoy.



Postat av: Jennifer

hahahahah, meh hörde faktiskt inte böjd först :)))))) aja bjuder på det höhöh

2011-11-05 @ 02:48:21
Postat av: Lisa

Var jobbar du någonstans?



sv. Förlåt så mycket för så sent svar!

Vad kul det lät med släktkalas; hur var det?

2011-11-07 @ 14:51:13
URL: http://liisiish.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0