Elina i kungliga huvudstaden

Idag har jag hela dagen befunnit mig i den kungliga huvudstaden tillsammans med mamma och storasyster. Det blev en del shopping, men inte lika mycket som jag hade trott. Men det kanske är bra, så blir inte min plånbok så himla ledsen! Jag köpte en sypermysig sjal på Indiska, en myströja på Monki, en face mist på Make up store, ett par träningsbyxor på Stadium, hårfärg och så köpte jag minsann en julklapp. Så nu har julklapps-shoppingen startat också! Sen blev det en riktigt god lunch på pastarestaurangen Vapiano, sjukt god färskpasta. Det blev en Pasta carbonara för min del, riktigt god! Vid halv sex kände vi oss klara och tog tåget hem! Det har varit en jättemysig dag i Stockholm tycker jag! :)

Snart så ska mamma färga mitt hår så man ser fräsch och ordentlig ut imorgon första dagen på nya jobbet hihi. Känner mig lite nervös, men det kommer nog gå kanoners! :) Puss&kram!


(orkar inte ta massa bilder på det jag köpte just nu, lägger in senare.)


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0