Erikslund

Hej människor, idag tänker jag skriva kortfattat för jag är så sjukt trött! Jobbade min första dag på Erikslund och det gick superbra tycker jag, hoppas dom också tycker det! Hihi, det var dock väldigt lugnt hela dagen, inte så mycket kunder. Men det var väl lugnet före stormen för imorgon är det lördag, så då kommer det nog vara annat. Iallafall så kom mamma och pappa och hämtade mig efter jobbet. Lite senare kom Emelie och Roberto hem till oss och käkade tacos, myspysigt! Sen blev det idol-mys och eftersom jag är så duktig så åt jag bara less fat - popcorn och drack kolsyrat vatten till fredagsmys. Bra gjort. Har bestämt att jag ska vara duktig fram till december nu. Nu är jag så himla trött, somnadei soffan ett tag också, superskönt. Men nu ska jag byta om, sätta på någon mysig film och sen somna till den. Imorgon blir det jobb igen! :) Puss&godnatt


Pic from today.





Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0