Femman

Idag har man varit duktig igen då! Cyklade till rocklunda och mötte Emelie, så gick vi femman tillsammans, hur skönt som helst. Tiden går så sjukt snabbt också eftersom man går och pratar om olika saker! Tycker verkligen om att vara ute och gå, speciellt i spåret! Så ja nu känner jag mig duktig idag igen hihi.

När jag kom hem gjorde jag lite pyttipanna till mig och Snäckan, så nu har vi precis ätit. Om ett tag kanske det blir en liten promenad eller cykeltur till ica för att köpa massa frukt. Vill ha fruktsallad till Greys anatomy ikväll ;) Nej nu ska jag hoppa in i en riktigt varm och skön dusch! Hörs sen! Kram :)


hej maten


Postat av: Neth's

tjena, fin blogg!

checka gärna min och lämna kommentar!

finns att följa på blogkeen och bloglovin' om du gillar't då :D <3

2011-10-12 @ 21:14:08
URL: http://neths.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0