Fredagen

Dagen igår började med att jag åkte ner på staden och träffade Jonna, för vi skulle till systemet tillsammans, och det blev en varsin flaska kir. Svartvinbärsvin - mums. Sen efter det träffade jag storasyster och bjöd henne på en lunch. Åh det måste vara underbart att ha en lillasyster som jag ;D Nä men hon har bjudit mig på massa saker när jag inte har haft pengar, men fick lön igår så då passade jag på att vara lite snäll tillbaka! Så det blev en lunch på Nancys. Min vinflaska stog så fint på golvet, i kassen. Helt plötsligt vickade flaskan ner på golvet och det rann ut vin på hela golvet haha. Som tur var så var det ingen fara sa dom. Dom oroade sig mest över att jag skulle behöva köpa en ny. När jag kom ner till systemet igen så berättade jag min historia haha så jag fick en ny gratis! Tack systembolaget! Köpte lite saker igår också, en skitsnygg höst/vinter jacka på VILA, en brynskugga på MIST och så en brynskugga-borste på Kicks från Smashbox.

När jag kom hem började jag göra mig iordning och så kom jonna hit, så vi fixade oss lite tillsammans, mycket trevligt. Sen runt halv sju tiden gick vi hem till Jennifer, där Linnea och Susanna var också, så då blev det förfest med en massa skratt, ölspel och annat skoj! Sen bar det av till stan minsann. Vi började med att sitta någon timme på tabazco och ta ett glas. Sen lite senare blev det Pluto. Det var helt okej kul där. Var så himla trött på slutet så ville bara hem och sova, men vi stannade till dom stängde iallafall :) Sen blev det lite äta, och sen åka heeeeeem :) Men hade iallafall en bra kväll!

Idag är det lördag, jag ska hem till Jonna om ett slag och hälsa på hennes lilla hundvalp som hon fick hem idag, supermysigt. Sen ska vi nog gå ut och gå litegran. Sen ikväll kommer Emelie hit och kanske Roberto också! :) Myspyyys! Nuuuuu ska jag göra mig iordning litegran, hoppas ni får en bra lördag! Kram!

okej det var pretty much dom bilderna som var värda .. haha



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0