God kväll

Har precis kommit hem från stan, gick runt litegran med Jasmine, och handlade även fast jag inte skulle. Blir så trött på mig själv. Köpte underkläder och så köpte jag ett superfint pannband på MQ till i vinter. Har varit inne och kollat på det tusen gånger, så var bara tvungen att köpa det. Ska ha det istället för mössa, jag passar verkligen inte i mössa. Sen så fick jag Jasmine att ta hål i öronen också hihi, massa fint blev det! :D  Och efter det tog jag en promenix hem från stan. Kom dock på efter halva vägen att jag hade glömt starta runkeeper, så fick bara med halva promenaden, men jaja. Nu är jag iallafall hemma och ska ta en skön dusch, sen när mamma kommer hem blir det lasagne!! ;D

Fick förresten hem mina nagelstenar idag som jag budade på, på tradera. Fick dom för 40 kr, inte illa. Superfina är dom också så dom kommer användas flitigt! Jag som älskar att pyssla med naglarna, speciellt nu på hösten/vintern. :)


Postat av: † Lama

sv: tack så mycket ^^

2011-10-05 @ 21:51:12
URL: http://baptiser.blogg.se/
Postat av: anna

sv: tack! :) det är bra med mig, hur är det med dig? :)

2011-10-06 @ 09:14:09
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0