Gymmis

Idag har man varit hurtig minsann. Jag och snäckan cyklade till gymmet på eftermiddagen. Jag fyllde på mitt gymkort och så körde jag crosstrainer i 25 minuter, det blev 5 km, duktig tjej. Sen körde jag lite mage och ben och sen cyklade vi hem igen. Så nu känner man sig rätt duktig. Min chef ringde mig nyss också och frågade om jag kan jobba imorgon, och självklart kan jag det! Dom hade fått in en massa julvaror som behövde packas upp och sånt! :) Nu tänker jag iallafall ta det lugnt resten av dagen, och bara göra ingenting tror jag. Om det inte skulle dyka upp nåt annat skoj, vi får väl se! :)


Dagens träningsoutfit. Vackert vackert.


Postat av: sandra

allt bra dig idag då? :>

2011-11-01 @ 19:28:01
URL: http://sandralagerblad.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0