hellohellohello

Jag hade lite svårt att komma på en rubrik men det där får väl duga haha. Sitter just nu och fixar mig för att åka ner på stan. Ska till arbetsförmedligen idag igen på något som heter "jobbrummet", får väl se vad det är förnåt. Efter det planerar jag att ta en promenad hem, vilket är ungefär 6 km, så det får bli dagens träning!

Mitt hår är kaos idag eftersom att det är nytvättat, går inte att göra ett skit med det. Hatar mitt hår när det är helt nytvättat. Varsågod för informationen. Nu ska jag fixa det sista och gå till bussen. Pusspuss!


Haha får väl ta och bjuda på en gammelbild idag då.


Postat av: S A R A H

åh gud va söt hahaha! :D

http://busfilus.blogg.se/2011/october/vill-ni-ha-fragestuuund.html#comment

checka gärna in på min blogg och sen har jag även frågestund på min blogg om d något du undrar ;-)

2011-10-05 @ 22:18:48
URL: http://busfilus.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0