Hurtbulle!

Idag har man varit hurtig minsann! Först tog jag bussen till stan för att gå på ett kort möte på arbetsförmedlingen, bara en sån sak! Tihi efter det gick jag och lämnade tillbaka en tröja på VILA som jag hade tagit hem för att prova, men ville inte ha den, så jag använde pengarna till att köpa en blus på Monki som jag har spanat in för flera veckor sen. Och det fanns en kvar, så det var meningen att jag skulle köpa den kan vi säga. Sen så gick jag hem till storasyster och käkade lite flingor och så tog vi en promenad till rocklunda, så gick vi femman där, och sen så gick jag hem därifrån, så idag har jag gått sammanlagt lite mer än en mil, känns riktigt bra! När jag kom hem tog jag en skål med fil och banan, och nu så har jag precis tagit en lång varm dusch, underbart!

Och ni får ju verkligen inte glömma att Desperate Housewives börjar ikväll klockan 21.00, i'm so excited alltså. Som jag har längtat tills det ska börja igen. Sorgligt dock att det är sista säsongen någonsin, det känner jag mig lite ledsen för. Nej hörrnininiiiii nu tänker jag måla mina naglar i någon rolig färg, ni får ha det så bra!! KRAM!


höstfärger <3


Postat av: maria

Hej, vilken fin blogg du har! :)

Kolla gärna in om på min bloppis, säljer baskläder och smått&gott till fyndiga priser.

Kram!

2011-10-04 @ 22:32:08
URL: http://mariaperssons.wordpress.com/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0