Kusinkalas!

Nu på kvällen har jag varit hemma hos kusinerna och firat Elin som fyller elva imorgon, grattis till henne! Det blev såklart fika och sånt trevligt! Och lilla destiny har nästan lärt sig säga några ord, fast hon säger mest "OJ!" och "jeh" ungefär .. haha så hon har en bit kvar. Men hon är så otroligt söt! Fick träffa fina vovven Wilma också, pusse!

Har även käkat tacos också nu på kvällen, godaste! Sen så har jag inte gjort så mycket mer än pillat på min mobil och spelat wordfeud med folk. Och om någon känner för det kan den ju lägga till mig, elinaklopper heter jag haha. wordfeud i mitt hjärta. Nej nu ska jag slå på någon trevlig film som funkar att somna till. Imorgon står träning på schemat! Puss&kram skumbanan!! :)


Hej sötaste Destiny!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0