Långpromenad till Erikslund

Idag väckte mamma mig halv tio, ville bara ligga kvar i sängen hela dagen. Men gick upp och gjorde mig iordning iallafall och vid halv elva ungefär så tog jag och mamma en promenad till Erikslund, duktiga som vi är! Det tog 1 timme och 40 minuter haha. Kanske för att vi gick lite vilse på vägen, annars skulle det nog ta lite kortare tid!, och blev ungefär en mil!

På erikslund gick vi runt och kollade lite, och det enda jag handlade var en ögon make up remover från Lumene på Kicks. Älskar den, den funkar precis lika bra som Clinique´s som jag brukade använda förut. Dagens bästa var att när jag var inne på Kicks så frågade Lotta (chefen) mig om jag skulle jobba mycket på Kicks på stan i jul och sånt, och så sa hon att annars skulle hon nog behöva mig en del i november och december som extra. Blev superglad, för jag skulle jättegärna vilja jobba extra där, och det sa jag ju såklart! Så hon skulle höra lite med sin chef, och de anställda och sen skulle hon höra av sig till mig! Wiiie, så nu är det bara att hoppas, skulle så gärna vilja jobba extra där! :) 

Och ikväll är det Desperate Housewives igen, spännande! En vecka går så snabbt! Idag hoppas jag att man får veta vem Bree fick det där läskiga brevet av, jag har ju mina aningar kan jag ju säga! Men vi får väl se helt enkelt ;)


Bästa ögon make up removern. Rekommenderar!


Postat av: anna

sv: jag har bara haft en lektion idag, så jag hade sovmorgon och så :) och nu ska jag träna snart! vad gör du själv idag? :)

2011-10-11 @ 18:27:57
URL: http://annaandeersson.blogg.se/
Postat av: juli<3

snål blogg<3

2011-10-12 @ 00:06:53
URL: http://www.julikikkikaro.blogg.no
Postat av: sophie

Hejsan nu är tävlingen om ett valfritt iphone 4 skal avslutad. Gå in och kolla om det var du som vann ;)

Kram <3

2011-10-12 @ 10:44:24
URL: http://sophiecoper.se

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0