Manikyr

Hej människor. Idag tycker jag att det har varit en bra dag. Gick på stan med Jennifer några timmar, köpte lite smått och gott ^^ Två linnen, nagellacksremover, manikyr-mallar .. det var väl ungefär det. Juste en hasselnötslatte också! När jag kom hem så ringde jag till Lotta, chefen på Erikslunds Kicks och pratade lite med henne, och nu är det i princip klart, nästa lördag jobbar jag min första dag där, ser fram emot det! :) Sen kommer det bli 2-3 helger i månaden, i november och december, plus att hoppa in om någon är sjuk! Åh har saknat Kicks, har ju inte fått jobba på ett tag, det ska bli så kul att komma igång! :) Det är ju bara ett extrajobb, men det är alltid något, och det är dessutom ett kul extrajobb! :) Så nu har jag kännt mig glad hela kvällen! :D Nåväl jag vet inte vad jag ska skriva mer, ska väl som vanligt kolla på film och sova! Har ingen aning om vad som händer imorgon, men något dyker väl alltid upp! :)  Puss&kram på er!


Postat av: Natalie -tecknar & fotograferar-

Desperat!!! Behöver få bort ett x antal plagg som bara ligger och skräpar i min garderob... De mesta är knappt använt alls!



Vad sägs om en svart vinterjacka med hög och mysig krage i lite halvglansigt material? Eller en gråmelerad höstjacka (mysigAST!!) med hög krage? Kanske en blommig, jättesöt vårjacka? Linnen? Klänning?



http://nataliehakansson.blogg.se/2011/october/desperat-saljes.html

2011-10-19 @ 23:55:28
Postat av: nathalie

Åh va fint :) allt bra med dig?

2011-10-20 @ 09:33:08
URL: http://cookieetime.blogg.se/
Postat av: Vikkipedia - Hobbyfotograf

Sv; Nej men åh, tack för dina fina ord! :D Allt är fint med mig! (: Hur är det själv med dig då? :)



Förresten, skitsnygg manikyr! Önskar att mina naglar också var sådär snygga så man slapp ha lössnaglar! ^^



Kram!

2011-10-20 @ 14:55:33
URL: http://vikkipedia.se/
Postat av: Tyra<3

Gud va kul, skulle faktiskt oxå vilja jobba på kicks :)

2011-10-21 @ 17:51:51
URL: http://tyrajohanna.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0