Spåååååååret

Idag har jag minsann varit duktig. Jag och lillasyster tog oss en promenad i spåret på rocklunda, hur skönt som helst. Vi gick femman och det tog ungefär 50 minuter, for your information. Älskar att gå, jag är mycket hellre ute och går en långpromenix i rast takt än att stå inne på gymmet på en crosstrainern. Enorm skillnad. Iallafall efter våran hurtiga promenad så begav vi oss hem igen. Tog världens skönaste, varmaste och längsta dusch och sen landade jag i soffan och kikade på några avsnitt av Vänner. Nu så tänker jag slå på mågon trevlig film och försöka sova.

Imorgon är det arbetsförmedlingen som gäller på förmiddagen för något möte. (orkar inteee!!!) Efter det blir det rocklundaspåret, fast denna gång med storasyster. ska bli trevligt! Funderar på att köpa en blus imorgon som jag har hittat på Monki, sjukt snygg är den, och kostar 300 kr. Har varit inne och spanat på den massa gånger, så det är nog dags att slå till ;) wihi! Nej nu är det läggdags för min del! Hoppas alla har haft en trevlig dag, det har jaaag! Puss!



Här har ni skönheten! (blusen menar jag då såklart höhö) hihi, visst är den underbart fin? Har letat efter just en sån superlänge, så hittar jag den på en av mina favoritbuktiker. Happy!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0